۳۱ اردیبهشتماه، روز ملی اهدای عضو
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- ۳۱ اردیبهشتماه، روز ملی اهدای عضو
۳۱ اردیبهشتماه، روز ملی اهدای عضو، فرصتی است برای تکریم بزرگمردان و شیرزنانی که در سختترین لحظات زندگی، با ایثاری بیبدیل، بخشی از وجود خود را به دیگران بخشیدند تا روشنیبخش چراغِ عمرِ همنوعانشان باشند. این روز را به خانوادههای صبور و ایثارگر اهداکنندگان عضو که با تصمیم خیرخواهانه خود، به مرگ لبخند زدند و زندگی را به دیگران هدیه دادند، گرامی میداریم. یاد و خاطره این قهرمانان، همواره در یادها زنده خواهد ماند.




