تجلیل و تقدیر اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار از اصحاب رسانه
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- تجلیل و تقدیر اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار از اصحاب رسانه
به مناسبت روز ارتباطات و روابطعمومی، با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار، از اصحاب رسانه آقایان سعید زیبایی ،حامد بربریان،مسلم رنجبر و مسئول روابط عمومی شهرداری تجلیل و تقدیر به عمل آمد. در این مراسم، نقش اثرگذار فعالان رسانهای در انعکاس شفاف عملکرد مدیریت شهری و ایجاد پل ارتباطی میان شهروندان و مجموعه شهرداری مورد تأکید قرار گرفت. شهرداری و شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز، از همراهی و همکاری رسانههای پرتلاش شهر تقدیر کرده و تداوم این همافزایی را گامی مهم در مسیر توسعه شهری دانستند.




