روز بهینهسازی مصرف
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- روز بهینهسازی مصرف
روز بهینهسازی مصرف، فرصتی است برای یادآوری ارزش منابعی که سرمایه مشترک همه ما هستند. مدیریت مصرف آب، برق و سایر امکانات شهری، نشانهای از مسئولیتپذیری و همدلی اجتماعی است. با صرفهجویی آگاهانه و پرهیز از مصرف غیرضروری، میتوانیم به پایداری خدمات و آرامش بیشتر در جامعه کمک کنیم.




